Společnost NotchGear si na počátku svého snažení vytkla poměrně nesnadný cíl – zdokonalit již (údajně) dokonalé. A za objekt svého zájmu si určila „obyčejnou“ kšiltovku, tedy nejvyužívanější pokrývku hlavy na světě. Výsledek možná překvapí.
Na tom, že NotchGear vyrábí kšiltovky, by nebylo nic zas až tak zvláštního – ostatně v této oblasti funguje spousta firem. Jenže od konkurence se NotchGear odlišuje právě slovem „notch“, které bylo před pár lety populární v segmentu smartphonů a znamená výřez. V případě mobilů výřez v displeji, v případě pokrývek hlavy v kšiltu. Důvod je jednoduchý – spočívá v tom, aby byla tvář uživatele stále chráněna před ostrým sluncem, ale současně aby byla čepice kombinovatelná s brýlemi.
Právě výřez takovou kombinaci umožňuje, tak aby uživatel současně nemusel dělat kompromisy ani u čepice, ani u brýlí. Jinak se jedná o klasické „basebalky“, jejichž prohnutý kšilt je prošívaný v několika řadách a samotná čepice se skládá ze šesti panelů. V každém z panelů se standardně nachází drenážní otvor. Vybrat si přitom běžně můžete ze dvou velikostí. A u některých modelů potěší i integrovaný velcro panel nad kšiltem.