Pokud zákazník žádá výměnu zboží v závislosti na jeho novém rozhodnutí (změna velikosti, popřípadě jiný typ zboží) i poté, co jeho původní objednávka byla správně vyřízena, podle instrukcí zákazníka, hradí náklady i za opětovné zaslání zboží. V případě, že vinou prodávajícího došlo k zaslání jiného zboží, než bylo v objednávce zákazníka, poštovné hradí prodávající.
Prodávající se zavazuje vyměnit zboží v co nejkratší době avšak maximálně 30 dnů od převzetí vráceného zboží.
Abychom mohli výměnu zboží vyřídit v co možná nejkratší lhůtě, budeme od Vás potřebovat
Zboží potřebujeme doručit osobně či přepravní službou (v obouch případech náklady na dopravu hradí kupující) na adresu:
Safety Agency, s.r.o.
Nádražní 21
513 01 Semily - Podmoklice
Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.