Americkou firmu Big Frig, která sídlí ve státě Jižní Dakota, lze považovat za start-up. Tenhle podnik vznikl v podstatě „na koleně“. Založil ho Brock Hutchinson, když viděl, že na trhu chladicích boxů neexistuje dobrý poměr ceny a kvality.
Brock Hutchinson, zakladatel společnosti Big Frig, objevil mezeru na trhu, když objednával z Číny tisícovku termohrnků pro svého klienta v jiné firmě. Uvědomil si, že na trhu chladicích boxů a termohrnků – zkrátka věcí, které potřebujete k tomu, abyste udrželi optimální klima (hlavně) pro nápoje nebo potraviny – chybí produkty s dobrým poměrem ceny a kvality. Zkrátka ty produkty, které za něco stály, byly příliš drahé.
Proto se rozhodl, že na tento trh vstoupí sám a dokáže, že když se chce, tak to jde. První chladicí boxy představil společně se svým týmem v únoru 2016, a od té doby se hodnota jeho firmy Big Frig rozrostla na řádově miliony dolarů ročně v tržbách. Svým zákazníkům nabízí mimo jiné i termohrnky na míru, konkrétně s vlastním logem, ať už vytisknutým nebo gravírovaným.
Chladicí boxy značky Big Frig jsou rotačně tvarované (roto-molded), což je zlatý standard výroby takových boxů. Ty jsou potom velice odolné a prakticky nezničitelné, jejich materiál je tvrdý a navíc rozsah jejich odolnosti nezahrnuje jen pády či škrábance a oděry, ale také UV záření od slunce.
K dispozici jsou i specializované boxy na očkovací látky pro dobytek, což je velice specifická část trhu. Ostatně jak víme z doby nedávno minulé, jsou očkovací látky velice často náchylné na okolní teplotu. To se týká i látek, kterými je třeba v terénu vakcinovat krávy a další dobytek. A právě zde přicházejí ke slovu tyto specializované chladicí boxy.
Naše zákazníky však bude zajímat hlavně další kategorie produktů značky Big Frig, a to jsou termohrnky a termosky. Právě ty totiž nadšenci do outdoorových či survivalových aktivit využijí nejvíce. Hlavním prvkem portfolia Big Frig jsou v tomto směru právě termohrnky (těm výrobce říká tumblers), které mají specifický ergonomický tvar s užší spodní a širší horní částí (mezi zákazníky patří např. Black Rifle Coffee Company, Nine Line Apparel a další.).
A potom jsou tu termosky, které opět drží jednu designovou linii a liší se mezi sebou v zásadě jen objemem. Tyto termosky jsou schopné udržet jak horký, tak studený nápoj. Uvádí se u nich, že dokážou chladný nápoj udržet chladným až po dobu vyšších desítek hodin, u horkého pak trochu méně (kolem dvaceti).