Podíváme-li se do historie společnosti Under Armour, zjistíme, že První obrovský zlom pro značku Under Armour nastal v roce 1999, kdy Warner Brothers kontaktovali společnost, zda by se mohla podílet na vybavení dvou připravovaných filmů – Vítězové a poražení a Náhradníci. V následujícím roce společnost začala oblékat XFL football league, kde získala ještě větší pozornost v momentě, kdy se tato liga začal vysílat na národní vysílací stanici. V roce 2003 pak přišla první televizní reklama s mottem, kterého se společnost drží dodnes: „Protect this house“. V roce 2007 společnost Under Armour otevřela svůj první maloobchod s kompletním sortimentem v obchodním centru Annapolis mall v Marylandu.
V dnešní době má společnost několik specializovaných obchodů kromě v USA i v Kanadě, Číně a dalších 39 státech světa. V roce 2013 byl otevřen první Brand House v Baltimoru, kde má momentálně Under Armour své sídlo. První obchod na jiném kontinentu, než je Severní Amerika, byl otevřen v Edinburghu. Samotné obchodní dovednosti však nejsou jediné, které dostali Under Armour mezi špičku ve svém oboru. Tím jsou především technologie, které společnost ve svých věcech nabízí. Jednou z nich je i ColdGear Infrared.
Jedná se o vylepšenou verzi známé technologie ColdGear. Ta má za úkol odvádět pot směrem od těla, ale zároveň udržovat tělesnou teplotu a flexibilitu oblečení. Tato technologie se používá především pro oblečení, jenž se hodí do chladnějšího prostředí. Technologie ColdGear Infrared využívá tepelně vodivou vrstvu uvnitř oděvu. To znamená, že vlastni klasické ColdGear se u technologie Infrared ještě násobí a jsou více efektivní. Dalším kladem je, že Infrared neudržuje jen teplo, ale snaží se ho rovnoměrně rozvádět. Infrared je poměrně nová technologie, na které se stále pracuje, ovšem již nyní jsou oděvy s touto technologií k dispozici.